środa, 12 października 2011

Dania z warzyw

Warzywa w roli głównej

Leczo z cukinią

Leczo z cukinią Leczo to najbardziej znane u nas węgierskie danie. Możemy je przyrządzać na różne sposoby w wersji bezmięsnej lub dodać wędlinę. Ja zrobiłam owe leczo z cukinią, która dała cały posmak tej potrawie.  LECZO Z CUKINIĄ Składniki: 2-3 papryki (może być kolorowa), 2-3 cukinia najlepsza nie duża, około 20 dag [...]

Botwinka duszona z jabłkami

Botwinka duszona z jabłkami Botwinka duszona z jabłkami, przyrządzona na ciepło jest znakomitą jarzynką do kotletów z mielonego mięsa. BOTWINKA DUSZONA Z JABŁKAMI (dla 4 osób)  Składniki: 2 cebule, 2 pęczki botwiny z buraczkami ( od 8 małych lub 4 większe buraczki), jabłko, sól, pieprz, sok z 1/2 cytryny, łyżeczka mąki, [...]

Bigosik – z młodej kapustki

Bigosik – z młodej kapustki Gdy mam młodą kapustę, robię z niej różne różności, a to gołąbki, pyszne i zdrowe surówki oraz bigosik. Uwielbiam ją w każdej postaci, nawet surowe listki sobie chrupię, jak  ... królik. Dzisiaj chcę Wam napisać jak robię z niej bigosik, wiem, że można ją tylko sparzyć i ugotować na zasmażce, ale ... ja wolę kapustę [...]

Bób w pomidorach z tymiankiem

Bób w pomidorach z tymiankiem Bób to najpożywniejsze ze wszystkich warzyw. Możemy go przyrządzić na kilka sposobów - niekoniecznie musi być jadany gotowany i polany masłem. A więc dla odmiany zróbmy go, np.w pomidorach. - - Bób w pomidorach z tymiankiem (dla 4 osób) Składniki: 400 g bobu, 5 łyżek oliwy, 800 g pomidorów, 4 ząbki [...]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Super, że tu jesteście - bardzo mnie to cieszy, a serce me - wyskoczyć chce! Z radości - oczywiście :)

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Witam wszystkich i piszę jak się sprawy mają ...

" Żyje się tylko raz. A jeżeli żyje się dobrze, ten raz wystarczy ".
B.Franklin

... i to jest moje motto życiowe. A żyję, niech pomyślę ... o rany, to minęło już pół wieku, czyli jam wiekowa babcia!
Nie tylko jam wiekowa, ale i szczęśliwa babcia, bo mam dwoje wnucząt, które chcą żeby babcia coś dobrego do zjedzenia im zrobiła ... "u babci jest słodko, dom pachnie szarlotką" ...
Znakiem moim zodiakalnym jest Bliźniak, choć w życiu jestem jedynakiem.
Moi drodzy, myślę, że na tym blogu znajdziecie wiele ciekawych i interesujących rzeczy - przecież po to go założyłam, żeby dzielić się z Wami tym co wiem. Jednocześnie zaznaczam, że nie wszystko o czym tu napiszę, zostało przez mnie ugotowane, sprawdzone. Jeśli się zdecydujecie na jakąś potrawę, to na własne ryzyko - niestety.Ja staram się poddać pomysł, który sama prędzej czy później też wypraktykuję, i podzielę się z Wami moimi uwagami.Tak samo i wy możecie swoje uwagi wpisywać, będą mile widziane. WIĘC GOTUJMY RAZEM !!! Jak pożyję jeszcze z pół wieku, to może damy radę -:)